Skip to main content
- Melaksanakan pemantauan dan menyediakan laporan thumbprint kakitangan Jabatan Kesihatan dan Persekitaran.
- Melaksanakan pemantauan ketidakhadiran ke pejabat dan menyelenggara rekod cuti kakitangan Jabatan Kesihatan dan Persekitaran.
- Melaksanakan takwim mesyuarat jabatan dalaman dan menguruskan hal-hal berkaitan mesyuarat.
- Mengeluarkan surat-surat dan memo dalaman berkaitan hal-hal pentadbiran jabatan.
- Melaksanakan urusan pengurusan fail jabatan kesihatan dan persekitaran.
- Menyimpan dan merekod surat atau dokumen ke fail yang berkaitan.
- Mengesahkan buku log kenderaan, laporan kad minyak dan laporan kad ‘touch n go’ setiap bulan.
- Membantu masyarakat setempat melaksanakan program komuniti, gotong royong dan kesedaran berkaitan kebersihan.
- Menerima, merekod dan memberi maklumbalas aduan melalui sistem aduan
- Urusan penghantaran surat, memo dan lain-lain dokumen ke jabatan dalaman atau luar.